Tags

, , , , , , , ,

Als modeliefhebster lees ik uiteraard graag andere modeblogs om daar zelf inspiratie uit te halen voor outfits. Onderstaande dames vind ik prachtig gekleed en ik zou graag zo’n garderobe willen hebben als zij (hoewel ik inmiddels aardig op weg ben…) Dit zijn mijn favoriete outfits:

Stylist Tess van Fifties Darling:

Doesn’t she look gorgeous? Prachtige combinaties van vintage met modern én prachtige panties en schoenen. Ik denk dat Tess haar droombaan als stylist wel gevonden heeft 😉 Ik hoop nog veel reportages te zien waar ze aan heeft meegewerkt. Voor een impressie van haar werk, klik hier.

Solanah van Vixen Vintage:

Ze heeft een prachtige romantische stijl, en de meest fantastische vintage collectie. En petticoats, veel petticoats. I just love petticoats.

Twila Jean, the most stylish mom in the world:

She just looks amazing (zelfs als ze zwanger is). Wat een plaatje!

Een selectie maken was moeilijk, al deze dames zien er fantastisch uit en als ik alle outfits die ik mooi vind hier zou posten zou mijn opslagruimte meteen vol zijn. Samenvattend kun je wel zeggen dat ik van vintage hou, blauw mijn lievelingskleur is en mijn stijl liefelijk, romantisch en opvallend. Waarom elke dag saai in een spijkerbroek met gympen gekleed gaan? Ik voel me in elk geval een stuk beter als ik er mooi uitzie… 

Misschien moet ik toch maar die blauwe kanten Emma Domb-dress kopen.

