Tags

, , , , , , , ,

Ik bekijk graag andere blogs om inspiratie op te doen voor nieuwe outfits. Onlangs vond ik weer een pareltje met mooie kleding: Veronika van Tick Tock Vintage (gevonden via Vixen Vintage). Haar lieflijke stijl mèt flinke (slee)hakken om de outfit wat pit te geven spreekt me erg aan. Daarnaast combineert ze veel verschillende materialen, zoals leer met kant, wat voor een spannend effect zorgt. En jurkjes. Ik hou van jurkjes.

Lieflijke blouse & rok, en een werkelijk prachtige jas

TickTock8 TickTock15

TickTock3
TickTock6

 

 

 

Shortjes vind ik ook erg leuk (waarschijnlijk omdat ik ze niet aan durf te trekken). Casual maar toch gekleed. De tas op de foto rechtsonder vind ik ook prachtig. En laten we eerlijk zijn: met zo’n figuurtje staat bijna alles goed.

TickTock14 TickTock10 TickTock11 TickTock12

TickTockHair1 TickTockHair2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Laten we vooral het haar niet vergeten: tenslotte maken of breken accessoires de look, en het haar is daar één van. Mooi!

 

 

